24 sty 2016

261. (697-698) Sorry

Witajcie. 
Wiem, większość spodziewała się, że po tak długim czasie przybędę do was z większa ilością zwiastunów, przez co was bardzo przepraszam. Bardzo chciałam, ale mi nie wyszło. Składa się na to parę czynników. 
1.Brak weny i to dosłownie. Nie potrafiłam znaleźć w głowie żadnych pomysłów na zwiastuny, a nie chciałam oddawać pracy, którą wykonam na odpieprz. Musicie mnie zrozumieć.
2. Szkoła. Tak wiem, każdy może tłumaczyć się szkołą, która nie jest zbyt dużym dla mnie wytłumaczeniem.
3. Przez okres świąt i ferii dosłownie dostałam lenia giganta. Na nic nie znajduję siły. Nawet nie mam ochoty siedzieć na komputerze. Nawet mój inny blog z opowiadaniem nieco zaniedbałam, jednak staram się w końcu wziąć w garść i ruszyć dupę.
Dobrze nie przedłużając, pomimo, że i tak już się rozpisałam, przechodzę teraz do jednego zamówienia, które wykonałam dla Diaboliny, oraz jeden wolny, który zrobiłam kiedyś w razie braku jakichkolwiek pomysłów i zamówień. 





Zwiastun Wolny


***
Na zakończenie chciałabym pogratulować Adrii i Ayi (mam nadzieję, że nie zrobiłam błędu)
przejścia stażu. Cieszę się, że dostałyście się do załogi i będziemy należeć do jednej drużyny.
Natomiast Bizzehl, życzę szczęścia i mam wielką nadzieję, że przejdziesz staż pomyślnie.
Moja kolejka zostaje na razie dalej zamknięta, ale mam nadzieję, że długo to nie potrwa.
Pozdrawiam
Kitty

3 komentarze:

  1. Dziękuję :3 A zwiastuny naprawde świetne :D szczególnie podoba mi się ten pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już Ci mówiłam, że zwiastun bardzo mi się podoba. Chcę jeszcze raz podziękować za wykonanie gi :>

    OdpowiedzUsuń