22 sty 2016

260. (695-696) Be Alright

Cześć witajcie w mojej drugiej notce! Zapamiętajcie ten przełomowy dzień, ponieważ nauczyłem się robić zwiastuny z filmików! Na samym początku dziękuję Adrii za podesłanie programu i za odpowiedzi na wszystkie moje pytania :)

Okej, więc przejdę do prac.

Zamówienie dla Czojs

Mam nadzieję, że nie będziesz miała nic przeciwko temu, że napisy dałem na klipach, ale tak wydaje mi się ładniej! Ogólnie bardzo przyjemnie robiło mi się tą pracę i jestem z niej zadowolony, mam nadzieję, że Ty również będziesz usatysfakcjonowana :)


Zwiastun wolny!

Okej, więc to mój pierwszy zwiastun jaki zrobiłem z filmików! Widzicie na nim moją idolkę, więc jak uda mi się przejść staż to na pewno jeszcze nie raz ją zobaczycie :3

Na dziś to tyle! Chciałem napisać, że moja kolejna notka będzie 28 stycznia, więc zamówienia przyjmuję tylko dziś i jutro, ponieważ przyszły tydzień będzie moim ostatnim przed feriami a zarazem pierwszym w drugim półroczu dlatego nie będę miał możliwości ich wtedy wykonać. Także moja kolejka jest otwarta jeszcze dziś i jutro.

Do następnego i miłego dnia!




5 komentarzy:

  1. Zwiastun jest fantastyczny!
    Bardzo, bardzo dziękuję Ci za dodanie napisów na klipach, bo to bardziej mi się podoba.

    Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję!
    x o x o Czojs

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co ;) zwiastuny są świetne :)

    OdpowiedzUsuń